Jag är...

... sjuk!
Sov i tre timmar när jag kom hem från skolan
Var knappt jag orkade laga middag men man måste ju äta...

(Ibland önskar man att man hade någon son lagade mat åt en)

Är helt slut i huvudet, får hoppas det är bättre i morgon
Kan ju inte missa ännu en möjlighet att träna :)

Men helst skulle jag bara vilja ligga och sova bort en hel dag
Men det får väl bli när man ligger i graven
Fast jag hade ju tänkt skippa det, jag ska ju bli till aska!
Äh, sak samma, vila får jag göra någon annan gång helt enkelt *ler*

Om ni tycker jag svammlar håller jag med, har ingen aning om hur det här kommer att sluta


Kanske dags för en kopp the, eller varför inte en latte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0