Då var den här igen


Ni vet, den där dagen då man ska visa uppskattning till sina nära och kära genom att köpa grejer åt dem


Alla hjärtans dag  

För vissa är den dagen fylld med vemod, för andra är den rosa, skimmrig och helt underbar
För mig är den ingenting
Visst var den fylld med både vemod och skimmer när jag var yngre, men sen insåg jag något annat

Jag menar, varför ha en speciell dag för kärlek?
Det är väl ändå så att de man bryr sig om och älskar inte ska behöva vänta på en speciell dag för att få veta att de är älskade?

Och sen att handeln tjänar multum på att denna dagen säger väl än mer
För det ska väl inte handla om prylar och pinaler?


Nä tacka vet ja att få bjuda sina vänner på middag
Eller när man får komma hem en vanlig tisdag och hitta en chokladkaka innanför dörren ;)

Det är kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0