Check this out







Nu börjar jag känna mig som hemma

Har blivit nametaggad, slipper alltså "Praktikant"skylten numera
Behöver inte ens ha "Ny på jobbet" skylten

Känns riktigt bra



I morgon blir det kort dag, måste hinna shoppa lite :)
Är i stort behov av nya skor... Mina gamla har tappat sulorna, rent bildligt
Känns inte så snyggt att springa omkring utan sulor, dessutom blir det kallt
Så det blir till att ta igen några timmar missad arbetstid på lördag istället
Ska bli skoj att se vad som händer på helgerna, lär vara lite mer folk :)


Hade tänkt se Heroes ikväll innan jag somnar, men Peter har ju lyckats strula till allt, så jag har två ex av avsnitt elva, men inget av nr 12!
Och det går ju inte, som ni förstår

Så nu blir det sängen istället

Sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0