Wiiiee

Nu har jag äntligen fått min bräda!!! :)
Helt nya skor, bindningar och bräda. Har visserligen inte fått välja motivet på brädan men det duger, och allt detta för endast 2 400:- kr.
Helt sjukt billigt. Jag är helnöjd.
Får se när man hinner åka, eller först och främst om det kommer finnas någon backe att åka i.
Finns ju knappt nån snö.
Om två veckor vet jag att jag får åka i alla fall.
Och vecka tolv. Men däremellan är de väldigt ovisst.

Jag känner mig rätt lat idag, så fort Per har jobbat natt och kommer och sover hos mig så orkar ju jag inte stiga upp förrän han vaknar (Vilket gör att jag kanske ligger till sängs i säkert 13 timmar) Men man måste ju få mysa med sin älskling nån gång. Nu lär vi ju inte få ses förrän på söndag om vi har tur. (Vilket ni kanske inte tycker är så länge men vi är beroende av varandra, så enkelt är det)

Elin ska komma och hälsa på mig i helgen, så det kommer bli utgång och en himla massa skvaller :) *längtar*
Måste tyvärr jobba på söndag men börjar inte förrän elva så det är nog lugnt *ler*

Nä, in i duschen, inte lukta skunk.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0