Pyton

Säg den lycka som varar för evigt....
Frös som en galning igår när jag skulle sova, så självklart fick jag mens i morse.
Älskar att äta minipiller för då glömmer min kropp bort att jag ska menstruera, men ibland man får inte alltid som man vill.
Så istället får man plågas med menssmärtor istället, det enda positiva är väl att man slipper vara orolig för att man är gravid :)
Jag hatar att ha mens, jag fryser, magen krampar som en galning och det kryper myror i hela min kropp.
Får hoppas det blir bättre till ikväll för jag ska ju ut och dansa!

Undrar om det blir bättre om man sliter ut hela livmodern. Jag kan adoptera om jag ska ha barn.
Tål att övervägas.

Urkh.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kvinna! Vad gör du och hur mår du? Jag kommer hem till Umeå i april och ska hänga där månaden ut. Du och jag ska ses, eller vad säger du? ;) Maila eller något så blir det av! kram

2007-01-24 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0