Meeen

Usch vad dålig jag har varit på att skriva de senaste dagarna. Men jag är så less när jag kommer hem från jobbet på kvällarna att jag orkar bara inte. Är lika trött ikväll men måste ändå betala en massa räkningar så då kan jag ju lika gärna blogga lite på samma gång :)

Har äntligen kommit lite snö men min bräda har ännu inte dykt upp. Man börjar ju bli lite fundersam över vart den kan vara.

Blev så glad igår, hade fått ett brev från Ylva, mamman i familjen på Lidingö (där jag var barnflicka) Blev så glad att de fortfarande har mig i tankarna. Saknar dem ibland. Särskilt de underbara barnen. Jag hoppas mina framtida barn blir lika underbara. Egentligen skulle jag kunna jobba på Lidingö tills barnen blir så stora att de inte behöver en barnflicka. Med förutsättningen att jag får ett annat jobb på sidan och att alla mina nära och kära flyttar med ner :)
Drömma får man ju göra.

Nä, dags att inta vågrätt läge framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0