Lat

Jag är lat.
Latare än latast.
Här har man gått och köpt ett dyrt träningskort och bokar in sig på en masssa pass men avbokar varenda ett pga det ena och det andra.
Jag skäms.
Och ingen kommer ta mig i kragen så det betyder att jag måste ta mig själv i kragen. Vilket jag vet att jag är rätt värdelös på att göra.
Har ju dessutom inte sökt ett enda jobb ännu, fastän jag har lovat mig själv det (typ som ett nyårslöfte)

Är nog tags att bryta ihop och ta tag i sig själv.

Fast det tar emot av någon anledning.
Måste försöka komma på varför, sen löser sig nog allt. Eller?

Hade i alla fall en väldigt trevlig helg. Tack för att du kom och hälsade på mig Elin.

Nä, dags att ta reda på disken som har legat sen i fredags. (Det luktar inte mumma om vi säger så)
Önska mig lycka till *ler*

P.s. Josefin, har du bytt mejl? Har försökt skicka men hotmail  påstår att din mejladress inte existerar. Så du får gärna uppdatera mig om du bytt. Eller funkar inte hotmail i Norge? Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

hej, sorry men jag hatar min hotmail och kollade den aldrig så den försvann, haha. Men skriv en rad till [email protected]
kram kram

2007-01-28 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0