Gaaaah

Gaaah!
Då har man blivit inlurad i att pierca sig.
Inte direkt planerat. Har tänkt på det länge men aldrig kännt att det passar...
Så i morgon kommer det att ske, med storasyster som sällskap (hon ska pierca näsan)

Sen så lär det bli tatuering snart också, har hittat en kille som har gjort tatueringar som liknar det jag har skissat. Han håller visserligen till i Sthlm men dit åker man ju ibland så det lär nog bli av, kanske till hösten om jag får som jag vill :)
Och nej, jag ska inte tatuera in ordet "Gaaah", fastän det blivit något av ett signum för mig. Inte än i alla fall.

Nä usch och fy, dags att städa lite. Här är ett totalt kaos.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, om du ska göra tatueringen i sthlm, så kan du ju komma och hälsa på mig i Nyköping! Kram

2007-02-06 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0