Framtid

Ja, då var papperna påskrivna.
Om tre månader blir det till att packa :) Längtar som bara den.
Fastän det känns lite omständigt. Och osäkert. Meeen, va tusan. Man lever bara en gång.


Fick oväntad besök i morse dessutom. En liten Per kom insmygandes, fastän han hade sagt att han skulle sova hemma efter nattskiftet. Alltid trevligt med sådana överraskningar :) *tycker om*

Och i helgen ska jag inviga min bräda, får hoppas det blir fint väder. Och sen på måndag åker jag till Åsele och åker förhoppningsvis därifrån i en lite nyare bil :)

Men en jobbig sak att det är alldeles för mycket månad kvar när man har slut på pengar. Och har man som mig lyckats spendera nästan allt redan efter en vecka så är det extra tungt. Blir till att äta pasta i 3 veckor...

Tur man har något att se fram emot.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0