En bra början

Ja, efter en lång och skön julhelg så jobbade jag nyårshelgen. Vilket har varit rätt trevligt men otroligt mycket att göra. Har fått laga mat i sinne, särskilt idag då alla skulle ha bakismat. Inte gjorde de saken bättre att jag också var i behov av bakismat... *ler*
Firade nyår med Magdalena och Oskar hos Magdalenas bror Daniel. Plus en massa andra. Hade hur trevligt som helst. Min kära Per skulle som sagt fira nyår i fjällen så döm om min förvåning när han kommer instegandes precis när vi ska sätta oss ner och äta. Blev så chockad och glad att ja knappt sa något på två minuter.
Min söta Per. Han tyckte det räckte med tre dagars skoterkörning istället för sju och åkte hem för att fira nyår med mig. Det kan bara inte bli gulligare än så. Våran första nyår tillsammans. Året kan inte börja bättre :)

Sen idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en till chock. Det stod en sängram i mitt sovrum!!! Har kikat på blocket efter en ända sen i höstas men har inte köpt någon, så nu har Per fixat saken åt mig istället. Han blev väl less på att madrasserna gled isär ;P

Nä, dags för film och mys med världens sötaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0