Ångest

Åhh, så gott jag har sovit i natt.
Lyckades skruva ihop sängen utan verktyg, funkade hur bra som helst. (Fick visserligen lite hjälp av Per men jag gjorde det mesta. Och den trillade då inte ihop i natt *ler*)
Kändes så skönt att få sova i en riktigt säng och slippa ligga så nära golvet.

Oj, måste gå och rädda maten, vänta.

Jag har ju glömt att berätta om en liten incident som hände i förra veckan, precis en vecka sen var det till och med.
Hade precis kommit hem till Per, hade fått lånas mammas Mercedes när jag åkte från Avasjö eftersom pappa behövde fixa lite grejer på Jettan. Parkerar som vanligt och går in till Per i garaget. Sen så ska han lasta skotern på sin bil och ska backa ut från sin gårdsplan, men missar att det står en stor fin Mercedes på ena sidan. Så han håller inte ut nog mycket utan backar in i mammas bil!!!
Blev en stor fin buckla på bakdörren...
Jag fick panik. Och ångest. Och jag kunde ju inte bli arg heller för det var ju bara en olycka...
Men ändå, så onödigt!!!
Som tur är tog mina föräldrar det bra, men nu får ja inte låna Mercedesen längre. Så på fredag blir det till att köra till Umeå och byta bil...
Hatar att byta ner mig. Älskar ju att köra omkring i mammas bil. Allt är bättre än en risig Jetta.
Måste börja spara pengar så jag kan köpa en ny bil.
Men det lär ju ta ett tag innna jag har nog med pengar...

Nä, dags att äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0