Ambitiös

Hade tänkt vara lite duktig nu när jag kom hem från jobbet och skruva ihop min nya sängram :)
Men döm till min förvåning, jag har inte rätta verktygen till att göra det.
Jag äger sjuhundra insektsnycklar men de visar sig att alla är i samma storlek. En alldeles för liten storlek.
Så nu sitter jag är och har inte en aning om hur jag ska göra.
För är det nån gång som man måste vara noga med att dra åt skruvarna är det när man ska skruva ihop sängen. Annars kan det ju bli roligt... :)

Nä, kan ju inte sitta här och beklaga mig när jag har ett problem att lösa.
Råkar du ha en sats med insektsnycklar är du välkommen att komma förbi.

Förresten, har fortfarnade inte fått någon snowboard. Börjar undra om de har glömt att skicka den.
Får nästan ringa och fråga i morgon. Ja menar, nu har de ju snöat så man kanske kan åka snart *ler*

Btw #2, är sjukt less på mitt jobb. Nu måste ja hitta mig ett jobb där man har arbetskamrater och där det händer något. Idag hade ja kanske 30-40 kunder på 6 timmar. Vilket är otroligt tråkigt. Han läsa väldigt mycket. Och se på tv. Och göra ingenting. Väldigt mycket ingenting.
Måste skärpa mig och börja söka nytt jobb.

Nästa gång du träffar mig, fråga om ja inte har skaffat nytt jobb ännu.
Så kanske jag tar mig själv i kragen tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0