Jag ska verkligen inte äga en bil....

Nu är det konstaterat
Jag ska inte ha bil
Verkligen inte
Skulle till läkaren i morse, tänkte att de skulle gå fort så frukosten fick vänta till efteråt
Men jag var inte hemma förrän strax efter tolv
Åkte iväg till läkaren, var klar på en kvart och skulle hem
Jag skulle backa ut från parkeringen, men när jag skulle lägga i ettan gick det inte
Helt omöjligt
Friläget var som bortblåst
Allt jag hade var backen
Och det förstår ni ju alla att det är rätt svårt att köra en bil med bara backen.....

Var bara att ringa bärgning
Fördelen är att nu fixar de backspegeln då de ändå är igång

Men jag tror det är dags att flytta till stan och göra sig av med bilen

Nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0