Igår var en plågsam dag


Jag åkte till skolan fastän ja hade lite ont i nacken och väl där blev det bara sämre
Jag frös heeela dagen, även fast jag hade vinterjackan på mig
Och jag vägrade åka hem, jag menar är man där kan man väl plåga sig igenom
Och vad jag än gjorde så blev jag inte varm
Mitt huvud gjorde ont och axlarna och nacken gjorde fruktansvärt ont
Fick i alla fall en massage, välbehövligt men smärtan var kvar
Inte blev de bättre när jag kom hem och kröp ner under 2 (två!!!) täcken, jag frös ändå
Tur jag inte har en febertermometer för då hade jag nog blivit orolig
Hela kvällen försvann till sömn och försök till att massera sig själv i nacken
Till sist la jag mig i badkaret och hoppades på att varmt vatten skulle göra allt bättre
Men vattnet kändes inte ens varmt....
Hur som helst, idag känns det bättre, förutom svullna halsmandlar och en stel nacke

Får se om jag ska jobba ikväll innan jag ska äta julbord :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0