Glashalt

Igår fick jag äta julbord med jobbet
Riktigt gott var det, särskilt efterrätten :)

Mindre kul var det att köra bil igår, det har nämligen regnat så det är glashalt
Särskilt där min bil står, i en uppförsbacke...
Tog mig knappt upp där på kvällen, men med lite fart så!

Men förstå min förvåning när jag stiger upp i morse och kikar ut genom köksfönstret, där jag vanligtvis ser motorhuven på min bil och det inte är något där!!!
Bilen har alltså halkat ner, och tagit med sig motorvärmaruttaget!!!!
Inte en trevlig fredagsmorgon....

Bläää!

Kommentarer
Postat av: lina

HEEEJ!!!! Det var veckor sedan sist... jag har varit hemma i sthlm och vilat ett tag. Och nu är jag här hemma, med en hemtenta på nacken som inte blev gjord under veckan (planering nummer ett som inte höll), med en powerpresentation som inte blev gjord (planering nummer två som inte höll) och lite till... Har precis ätit mat och hoppas på en bra skrivstund. vi hörs, stoor stor kram!!

2007-12-08 @ 17:38:11
URL: http://mirjana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0