Dyrt

Bilen fixad (det blev rätt dyrt....) Julklapparna är fixade, jobbet fixat (avslutat?), skolan snart slut och det är kallt ute=snö? *hoppas hoppas hoppas*
Och just det ja, jag är en sjöko, eller lik en porslinsfigur, jag vet inte vad som är bäst... "Ettan" kanske.... Eller så är jag elak rent allmänt, eller så har jag bara dåligt självförtroende och måste trycka ned andra för att må bra, vill ni veta vad som stämmer ska ni nog inte fråga mig, det är visst Peter som "vet allt, kan allt".
Fick ge en massage idag, som payback till förra veckans masserande plus att jag fick en massage tillbaka, inte illa *ler*

Inte många dagar kvar numera, sen är det jullov
I morgon blir det julmys och paketbytande
Får hoppas den som får mitt paket blir nöjd... Jag skulle då blir det  :)

Nu blir det Bandit och middag


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0