Uttrycksfull Producer

Ja, då har man fått sig en beteendeprofil.

Är visst en uttrycksfull "Producer"
Orkar inte riktigt gå in på betydelsen av allt men summan av kardemumman, jag är den jag är, måste bara lära mig att anpassa mig lite bättre i olika situationer.

Ganska häftigt att få göra en sån där profil, lärorikt och ger en verkligen ett bra verktyg till att se sig själv och hur man ska använda alla sina positiva och negativa sidor.

Är nog otroligt viktigt att se sig själv genom andras ögon och hela tiden reflektera över det man gör. Oftast har man dock inte tid med det, utan rusar vidare i livet. Men nu vet ju jag i alla fall att jag måste räkna till tio och ta det en aningens lugnare. Sen finns det säkert ännu fler sidor man kan utveckla, men det kommer väl så småningom *ler*

Känner mig då helt tom i huvudet just nu, efter alla diskusioner och reflektioner.
Tack Per för ett givande samtal (för en gångs skull) ;P
Och tack Danne för god mat och trevligt sällskap.
Sen när jag ändå är igång och tackar kan jag ju tacka hela min klass för att ni är så underbara att umgås med

Pussen och Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0