Smärta

Ibland är man bra smart.
Jobbade tolv timmar igår och efter det kom vi på att vi skulle åka och spela fotboll.

Inte smart.

Var långt ifrån uppvärmd, trött och så skulle jag bara passa bollen. Kändes som jag slet sönder hela framsidan på låret. Och dum som man är fortsätter man springa och ska prova sig på att skjuta. Sen kunde  jag inte gå.
Grät av smärta när jag kom hem. Har aldrig gjort illa mig så satans mycket nån gång.
Idag haltar jag mig fram med ett inlindat lår. Tur man inte jobbar på ett tag, hade varit problematiskt.

Men den lilla stund jag kunde spela var ju kul i alla fall. Får åka och spela mer senare i veckan så kanske man springer till skadan ;P

Nä, dags att lägga sig i solen. Måste ju passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0