Plågsamt

Fy tusan va klantig jag är!!!
Måste då verkligen hända något positivt för att jag ska köra folkrace nästa år.
Det gick verkligen inte bra idag.
Riktigt pissdåligt.
Skyller på att jag sovit dåligt och har mens. Var tvungen att sova en kvart innan tredje heatet, då gick de lite bättre.
Men de gick ändå inte bra.
Tyckte jag körde och satsade men jag hamande ändå inte på någon bra placering.
Hur ska man då motivera sig själv att man är bra?

Och i torsdags var jag så smart och åkte och spelade fotboll. Tänkte att mitt lår måste ha läkt från lördagens smärtsamma upplevelse. Men inte då. Hann knappt ta i bollen så smärtade det i låret. Sprang och uppvärmde hur länge som helst men det spelade ingen roll.
Kunde inte ens passa bollen utan att lårmuskeln skrek till. Grät nästan när jag haltade av planen. Så nu blir de inge mer fotboll för mig på ett tag.

I morgon bär det av mot Skellefteå igen.
Fira Cajsa på hennes treårsdag och ladda inför en ny tuff skolvecka.

Och Elenor, fy va bra du är! Cykla 15 mil är de nog inte många andra som kan skryta med :)
 Go girl :)

Pussen o Kramen

Kommentarer
Postat av: Daniel

Även eliten har sina svackor - så länge du känner för sporten så kör så det ryker!
Och dessutom - har jag klarat 4 och ett halvt år i Ume bakom skolbänken så tror jag du kirrar det här året i schtaan galant, kanske lite mer intensivt år men ändå.. go M/L! :)

2007-08-26 @ 02:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0