En helg

Usch så skönt det kan vara att bli ompysslad av sin familj.
Eller i alla fall få umgås med dem, vi är nog duktiga på att pyssla om varandra.

Hann träffa både Ida och Josefine och få insyn i vad som hänt i Åsele den senaste tiden, ganska intressant :)
Är visst nån som ska bli pappa snart, och en annan som visst har hunnit bli pappa utan att jag visste om det... Galet.

Sen så har jag, mamma och pappa hunnit fiska. Åkte till Lillavasjön då det regnade som mest. Vi hann bli både blöta och kalla men fisk det fick vi. Och jag fick den största av alla :) En 4 kg gädda som mätte ca 105 cm. Jag är mäkta stolt. Tyvärr hade vi bara med oss pappas mobil, som tar urusla bilder. Men den kommer ni få se såsmåningom, bättre än inget bevis ;P

På söndagen bar det av till folkracebanan, för lite träning. Anton fick träna men min bil fick för sig att börja bluddra och jävlas. Så de blir till att skuva för att kunna köra den 25:e. Tur att det hände på träning och inte på tävling i alla fall.

Sen kunde jag inte köra Jettan tillbaka, för drivknuten på vänster sida har gett upp.
Det är uppenbarligen inte meningen att jag ska ha bil...

Nä, en lång och dryg arbetsvecka har jag framför mig. Vill ni träffa mig får ni ta er till kiosken.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0