Att sova själv...



...är långt ifrån roligt.
Och jag inser att jag har väldigt svårt att vänja mig vid det.
Har nog inte sovit ordenltigt på väldigt, väldigt länge.

Fan, varför började jag tänka på det här?


Kommer bli än mer plågsamt att försöka sova ikväll.


Hat i alla fall haft en väldigt givande dag. Vi har så grymt  roligt på våra lektioner. Helt underbara lärare dessutom. Får bara hoppas man orkar med.
Fast tillslut blir man väl så trött att man sover som en stock. Förhoppningsvis. För det här håller inte i längden.

Kanske får köpa en stor kudde som får vara substitut för en  karl?

Så jag har någon att hålla om i alla fall *ler*

Kommentarer
Postat av: fk. Marklund

Åhh.. får sympatikänslor.
Men du ska veta att du inte är ensam som är ensam.
Gillar kudd-idén.. får också ta och köpa en kudde att hålla om - och tänka på dig, så du inte behöver vara ensam. :)

2007-08-27 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0