Så är det

Det kan vara rätt bra att ta en paus, man får som känna efter vad man verkligen vill. Och jag känner bara mer och mer säker på hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag vill vara med dig.
Det som känns jobbigt är att jag fortfarande inte har en aning om du känner samma sak. Och att det kanske kommer ta tid innan du vet hur du vill ha det. Och att det finns en risk att jag aldrig får respons på mina känslor. Att jag ger dig mitt hjärta å så kanske du inte ens vill ha det...

Suck.

Var då galet mycket folk på kiosken idag så jag slapp gå och tänka på allt. Får hoppas de är galet mycket hela helgen, så att tiden bara flyger förbi.

Nä, sova säng så man orkar med helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0