Påsk

Jaha ja. Ännu en arbetsdag att se fram emot.
Är galet less på att jobba.
Längtar till nästa helg, då ska jag och Elenor åka till Avasjö. Lite lugn och ro hemma hos mina föräldrar, vilket jag verkligen kan behöva.

Ska gå och vila en stund innan ja ska iväg å jobba.
Känner mig galet trött, både fysiskt och psykiskt. Vilket kanske inte är så konstigt ändå.

Har knappt hunnit reagera på att det är påsk, eftersom jag alltid brukar vara hemma på påsk, pimpla och köra skoter. Men så blev det inte i år så nån påsk känns det inte som det har varit. Men fick ett påskägg i går ändå, men inte med godis i (vilket kanske var lika bra eftersom ja äter godispå jobbet) utan ja fick en jättesöt nallebjörn av en annan söt nallebjörn :) Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0