Nu så

Ja, vad kan man säga. Jag är frustrerad, förvirrad, sårad, upprörd, ledsen, fundersam och kan inte annat än fundera över vad jag ska hitta på härnäst. Jag hamnade i en återvändsgränd och har åter hamnat vid ett vägskäl. Får se vilken väg man hamnar på härnäst. Nån gång borde man ju hitta rätt.
Ska jag stanna kvar i Skellefteå och se vad som händer, hitta ett jobb i Umeå eller kanske i Stockholmstrakterna och flytta? Eller kanske till och med flytta tillbaka till Åsele?

Allt kan hända, vilket känns väldigt positivt ändå.

Å så har jag blivit lite brun(har varit å pimplat hela helgen).

"That's nice" som en viss Johan brukar säga.

Nä, en frukt och lite mer sol.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0