Igen

Usch vad jag hatar att inte ha mitt egna ställe. Jag lovade mig själv för ett år sen att jag skulle hitta mig ett jobb och skaffa mig ett eget ställe. Och i höstas hade jag allt det, men så sa Per att han ville att vi skulle bo ihop. Och när han visade att han kunde satsa allt kände jag att jag också kunde göra det. Så för en månad sen sa jag upp min trygghet, mitt hem för att flytta in hos honom. Där har jag försökt komma mig till rätta och känna mig hemma men det funkade visst inte för Per.
Så nu bor jag hos min syster på prov, för att Per ska få känna vad han vill. Och jag är utan min trygghet. Så sjukt orättvist det känns. Om jag bara hade varit arbetslös så jag hade i alla fall kunnat bo hos mina föräldrar medans han funderade, så jag slapp känna mig som en hemlös.

Vill bara gå och gråta men vart ska jag göra det? Vart ska jag kunna slappna av och få tid att tänka?

Blir nog en lång och sömnlös natt (igen).

Plågsamt.

Kommentarer
Postat av: "Sambon"

Känns inte så himla rättvist att du inte förklarar vad som kanske egentligen ligger bakom att jag behöver lite luft att andas. Vem som ville flytta när osv. Kännerm ig riktigt som den stora boven i dramat. När det inte är hela sanningen Jag hoppas ialf att allt ordnar sig.

2007-04-04 @ 15:39:58
URL: http://www.speedtech.nu
Postat av: "Sambon"

Tack

2007-04-04 @ 16:42:42
URL: http://www.speedtech.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0