Andra tankar

Jaha. Då var en lång jobbhelg till ändå. Som tur är har det varit en hektisk helg, dvs ja har sluppit tänka så mycket på allt som har hänt. Orkar inte dra alla vändor fram och tillbaka här men summan av kardemumman är i alla fall att jag numera är singel. Eller inte singel heller, utan bara en tjej med ett brustet hjärta. Och jag ska nog låta det få läka länge, väldigt länge, innan jag ger mig ut i singellivet igen.

Niklas ska som tur är vara bortrest i veckan så ja ska få låna hans lägenhet   = sova i en vanlig säng.
Får hoppas att lägenheten ja ska kika på i morgon är fin så ja kan flytta in där så fort som möjligt.
Ska dessutom söka jobb i morgon, kanske blir att man flyttar tillbaka till Åsele i så fall :) Man vet ju aldrig med mig.

Nä, härda ut veckan som kommer, sen åka till åsele å fira valborg. Nice nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0