Lek och bus

Igår hade vi en trevlig dag på stan med mammagänget. Åt lunch på Waynes och sen sprang vi i lite butiker.
Jag var dock tvungen att avvika lite tidigare eftersom jag var tvungen att hinna storhandla.
Men det är riktigt skönt att få komma sig iväg och göra annat än att sitta hemma.
Ser fram emot nästa träff :)

Idag har vi också flängt, vi var till Edwins lillmormor och lillmorfar och åt lunch.
Brukar vara som ett litet dagis där på onsdagar, även Linus och Lova var där! Full fart :)

Här är det Lova som håller i Edwin med hjälp av mamma Pernilla


Och ikväll hade jag och Daniel planerat att vi skulle ta oss iväg på bio men istället så har Daniel åkt till Gällivare i dagarna tre på jobb. Så jag och Edwin får klara oss själva och ingen bio blir det...
Hade som sett fram emot att få hitta på något med Daniel men vi får ta det nästa vecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0